New Horizons – video

Niedawno pisałem o nowym zdjęciu Io wykonanym przez sondę New Horizons. Wypadałoby więc napisać coś więcej o samej sondzie i jej misji. Zważywszy jednak na to, że najważniejsze wiadomości można w prosty sposób znaleźć na Wikipedii, postanowiłem pokazać to, czego tam nie ma: filmy, zdjęcia i grafiki. Ku mojemu zdumieniu, ilość dostępnego materiału multimedialnego przerosła moje oczekiwania. Dziś więc na dobry początek tylko 3 filmy i grafika.

Plan misji na tle Ukł. Słonecznego

Oto oficjalny trailer, w amerykańskim patetycznym, entuzjastycznym stylu przypominającym Star Treka:

A to dwuczęściowy film, 2 * 6min, relacjonujący start misji oraz pokazujący jej cele. Enjoy ;)

2 thoughts on “New Horizons – video

  1. Fajne.
    Coraz więcej naukowych blogów się robi. na niedowiary (naukowy blog polityki) są chętni zrobić listę blogów polskich o nauce. Jeśli chcesz, to się zgłoś ;)

  2. „Naukowy blog” to poważnie brzmi :) Mój skromny blog jest raczej „o nauce” i technice troszkę, ale rozumiem o co Ci chodzi. Dzięki za radę i poparcie ;)
    Ja na Twój blog też będę zaglądał bo jest bardziej o biologii, o której mało wiem a jest równie ważna i ciekawa. Pozdrawiam.

Skomentuj

